czwartek, 22 listopada 2012

WEGAN ŻELKI 1

Żelki i owocowe galaretki na zimno to jedyne rzeczy, których mi brakowało po przejściu na wegetarianizm, z czasem jednak zaczęło sie okazywać, że są one dostępne bez żelatyny, a jak się czlowiek postara, to i znajdzie galaretkę w proszku :)

Dziś dostałam takie:


Dostępne są w 'Piotrze i Pawle', smakują bardzo fajnie! Mięciutkie, nie sa tak ciagnące jak żelatynowe.
Ich skład: syrop glukozowy*, cukier trzcinowy* (nierafinowany), zagętnik: pektyna cytrusowa, regulator kwasowości: kwas cytrynowy; naturalne aromaty, koncentrat soku z czarnego bzu*, ekstrakt z kurkumy*, ekstrakt z alg*.
* składniki pochodzące z upraw ekologicznych

Spróbujcie!
:)

1 komentarz:

  1. Powiem Ci, że ja właśnie tych żelatynowych słodyczy nigdy nie mogłam właśnie przełknąć. I dopiero odkrycie galaretek agarowych uczyniło mnie szczęśliwym człowiekiem. :)

    OdpowiedzUsuń